00:38 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایران خودرو

حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (شنبه بیستم و سوم امرداد ماه) شاخص کل با کاهش ۳ هزار و ۷۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳۴۲ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۶۸۱ واحد را به ثبت رساند.
3 عامل افزایش قیمت خودرو در بازار
روند رشد قیمت خودروها در بازار کند شد اما متوقف نشد. فعالان بازار خودرو چه عواملی را در افزایش رشد قیمت ها موثر می دانند؟
ایران خودرو دست پر به بورس کالا می‌آید
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از پذیرش ۱۴ هزار تن ضایعات باطری، ۱۲ هزار تن ضایعات فولادی و ۱۲۰۰ تن براده چدن شرکت ایران خودرو در بازار فرعی این بورس خبر داد.
استقبال سبز شاخص کل از نخستین روز دولت جدید
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه سیزدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۳۰ هزار و ۴۱۴ واحد به رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۷۴ واحد افزایش، رقم ۴۰۳ هزار و ۲۴۶ واحد را به ثبت رساند.
بازگشت پژو 2008 به خط تولید با قیمت 712 میلیون
اطلاعات منتشر شده توسط ایران خودرو درباره وضعیت تولید این شرکت در تیرماه نشان می دهد بار دیگر پژو 2008 به خطوط تولید این خودروساز برگشته است.
بازدهی چهار ماهه ۷۳۸ سهم از مثبت ۱۶۴۸ تا منفی ۵۸ درصدی
در برابر رشد اندک و ۰.۲۷ درصدی شاخص طی چهار ماهه سال جاری، بازدهی سهام ۷۳۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۴۷ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
پیش‌بینی قیمت خودرو در نیمه اول مرداد
بازار خودروهای پرطرفدار، روزهای آخرتیرماه 1400 را با رشد یک تا سه میلیون تومانی در بازار به پایان رساند و نوسان دو درصدی را تجربه کردند.
تقاضای ۲۴۴ هزار نفری برای خرید تنها ۷۰۰ دستگاه تک محصول ایران خودرو !
ظرفیت پیش فروش محصول هایما اس۷ پلاس توربو شارژ تنها ۷۰۰ دستگاه بود اما بیش از ۲۴۴ هزار نفر خواهان این محصول ایران خودرو شده و ثبت نام کرده اند !
رشد دسته جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۲۶ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۵ هزار و ۷۲۴ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۹۷۱ واحد افزایش به عدد ۴۰۲ هزار و ۵۸۳ واحد رسید.
قیمت محصول جدید ایران خودرو ۲۹۰ میلیون تومان تعیین شد/ دعوتنامه به ۷ هزار نفر
قیمت محصول جدید ایران خودرو موسوم به "تارا" بیش از ۲۹۰.۴ میلیون تومان تعیین و دعوتنامه برای ۷ هزار متقاضی ارسال می شود .
شروع پیش فروش پنج محصول ایران خودرو از فردا و برای سه روز آینده
ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول با موعد تحویل حداکثر یک ساله را از فردا به مدت سه روز آغاز می‌کند.
سقوط «ایران خودرو» به دره زیان
نماد برتر - عملکرد شرکت «ایران خودرو» در سالیان اخیر نتیجه‌ای جز انباشت زیان نداشته و با روند کنونی بعید به نظر می‌رسد بتواند راه خروج از دره زیان را پیدا کند.
فک رهن «خگستر» توسط صاحب خانه!
نماد برتر - ایران خودرویی ها سهام شرکت گسترش سرمایه گذاری را از رهن آزاد کردند.
تاکید وزیر صمت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو
نماد برتر - وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.
درآمد میلیاردی «خودرو» در اولین ماه سال
نماد برتر - شرایط سخت کرونایی و تعطیلی‌هایی که از قرمزی رنگ‌شهرها نشات گرفته شده حسابی بر کسب‌وکار خودرویی‌ها تاثیرگذاشته اما؛ با این حال فروش "پژو" ایران‌خودرو همچنان در بین دیگر محصولات پیشرو است.